Update corona maatregelen 

Veelgestelde vragen:

Door de coronamaatregelen kan ik tijdelijk niet komen fitnessen, wat met mijn abonnement? 

We hebben deze vraag al meerdere keren gekregen. Omdat we niet meteen een concreet antwoord konden geven, hebben we deze vraag voorgelegd aan het fitnessnetwerk en de overheidsdiensten. Zij raden aan om, gezien we met doorlopende opdrachten werken, deze gewoon te laten doorgaan zoals normaal en nadien een compensatie voor te stellen.

DOWNLOAD HIER DE COMPENSATIEBON

Deze compensatiebon kan je gebruiken van dat we terug open zijn. Je kan deze bon enkel inruilen op actieve abonnementen, terugstorting kan niet gebeuren. 

Wanneer kan ik terug komen sporten? 

Nog geen idee, zo snel mogelijk! 

Is het mogelijk om thuis te sporten? 

JA! Wij hebben een map aangemaakt waarin je allerlei workouts, voedingstips enz kan terugvinden. Je kan deze gratis raadplegen en gebruiken. We vragen enkel om deze niet door te sturen. Klik hier om naar de map te gaan

Daarnaast kunnen we je aanraden om een start to run programma te starten via: https://www.start-to-run.be/loopschemas

Ik heb geen materiaal om te sporten, hoe doe ik dat dan? 

Gedurende deze periode lenen wij gratis klein materiaal uit aan onze leden. Stuur een mail naar boom@gofit.be en dan kunnen we verder afspreken. 

© 2019 Created by GO-FiT Boom

Openingsuren: 

Ma-Vr: 09:00 - 22:30

Za: 09:00 - 16:00      zo: 09:00 - 13:00 

Open op feestdagen: 09:00 - 13:00

Gesloten op Nieuwjaarsdag, Pasen en Kerstdag.